ریمون ژوزفین
چکیده
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم ...
بیشتر
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم که در آن احساسات ادغام شدهاند. ما مطالعه می کنیم که چگونه بیان احساسات و اظهار نظر در مورد یادگیری در گفتمان یادگیرندگان ترکیب می شود. در طول مطالعه ما، رژیمهای تخصیصی مختلفی ظاهر شد، مانند افزونگی، که در آن دانشآموز همان پیام را در انجمن و در یادداشت روزانه منتشر میکند، یا تخصیص تدریجی، که در آن دانشآموز از یک پست توصیفی در مورد واژگان به یک پست شامل استفاده از ضمیر اول شخص "من" برای یک پست عاطفی اجتماعی با استفاده از علامت تعجب و اشاره به خانواده. مواردی وجود داشت که ارجاع به فرآیندهای شناختی، شمول همسالان، آشکارسازی خود و استفاده از فناوری یک بافت پیچیده شناختی-اجتماعی-عاطفی را تشکیل میداد. ما این بافندگی را به مشارکت حداکثری یادگیرنده در قلب یک جامعه اعتماد مرتبط میکنیم و تلاش میکنیم تا این تعامل را الگوبرداری کنیم.
جاسپین رومن
چکیده
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم ...
بیشتر
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعهای از مشارکتهای مکتوب توسط انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی از راه دور زبانآموزان فرانسوی ارائه میکنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری میپردازیم که در آن احساسات ادغام شدهاند. ما مطالعه می کنیم که چگونه بیان احساسات و اظهار نظر در مورد یادگیری در گفتمان یادگیرندگان ترکیب می شود. در طول مطالعه ما، رژیمهای تخصیصی مختلفی ظاهر شد، مانند افزونگی، که در آن دانشآموز همان پیام را در انجمن و در یادداشت روزانه منتشر میکند، یا تخصیص تدریجی، که در آن دانشآموز از یک پست توصیفی در مورد واژگان به یک پست شامل استفاده از ضمیر اول شخص "من" برای یک پست عاطفی اجتماعی با استفاده از علامت تعجب و اشاره به خانواده. مواردی وجود داشت که ارجاع به فرآیندهای شناختی، شمول همسالان، آشکارسازی خود و استفاده از فناوری یک بافت پیچیده شناختی-اجتماعی-عاطفی را تشکیل میداد. ما این بافندگی را به مشارکت حداکثری یادگیرنده در قلب یک جامعه اعتماد مرتبط میکنیم و تلاش میکنیم تا این تعامل را الگوبرداری کنیم.